GSS dzień szesnasty.

↑m
↓m-
Pkt. GOT 34
Najniższy punkt Schronisko PTTK nad Łomniczką (1002 m n.p.m.)
Najwyższy punkt Śnieżka (1602 m n.p.m.)

Po ciekawie spędzonej nocy w Łomniczce, obudził nas o 6:00 rano padający i uderzający o szyby okien deszcz. W nocy parę razy przebudziły mnie grzmoty burzy. Pomyślałam tylko wtedy – oby nie było żadnego deszczu następnego dnia …. Niestety, pobożne życzenie się nie spełniło… Ranek przywitał nas deszczem i musiałyśmy wyruszyć w deszczu. Było nam niezmiernie przykro, gdyż warunki pogodowe nie sprzyjały podziwianiu panoram pięknych Karkonoszy. Śnieżkę zdobywałyśmy przy widoczności zaledwie kilku metrów, po wejściu na szczyt nie zauważyłyśmy nawet obserwatorium. Ku naszemu szczęściu pogoda na moment się poprawiła i porobiłyśmy średnio zadowalające zdjęcia.

Obserwatorium Śnieżka.

W schronisku Dom Śląski zrobiłyśmy sobie krótką przerwę na drugie śniadanie. Praktycznie do późnego popołudnia pogoda była łaskawa, ponieważ od czasu do czasu przestawało padać.

Schronisko Dom Śląski a w oddali Śnieżka.

Dalej szłyśmy cały czas czerwonym szlakiem, wprost przez Śląskie Kamienie, Czeskie Kamienie, przełęcz Czarną.

Słonecznik.

Doszłyśmy aż do Śnieżnych Kotłów, podziwiając ich niezwykłe piękno.

Śnieżne Kotły.

Radiostacja.

W dalszej części trasy spotkałyśmy, idących z naprzeciwka, rodziców i brata od Ani. Po spotkaniu zeszliśmy wszyscy razem bezpiecznie do schroniska na Szrenicy.

O autorze basiasz

bez biegania i chodzenia po górach oraz aktywnego wypoczynku nie wyobraża sobie życia. Niegdyś ultra maratończyk, aktualnie wraca do świata ultra po kontuzji. Planuje wystartować w biegach 12h i 24h 🙂 Lubi stawiać sobie wyzwania górskie dlatego jest zdobywczynią Głównego Szlaku beskidzkiego i Głównego szlaku sudeckiego. W najbliższych latach planuje nadal zdobywać kolejne prestiżowe szlaki górskie w Polsce i zagranicą.